Klantenservice

Verzending en betalingen


Verzending

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Bestellingen op werkdagen, geplaatst vóór 12:00 uur, worden dezelfde dag verstuurd. Bestellingen gedaan in het weekend of op feestdagen zullen de eerstvolgende werkdag worden verstuurd.


Mocht er door welke reden dan ook een vertraging plaatsvinden waardoor wij het pakket later versturen dan gebruikelijk, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Details over de levering zijn zichtbaar via de track en trace informatie die u per email toegestuurd zult krijgen (alleen bij pakketverzending)


Verzendkosten

Alle prijzen op onze webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland

  • De verzendkosten zijn € 4,95 bij een bestelling onder € 25,- Bestelt u voor € 25,- of meer, dan is de verzending van uw bestelling gratis!

België

  • De verzendkosten zijn € 5,95 bij een bestelling onder € 35,- Bestelt u voor € 35,- of meer, dan is de verzending van uw bestelling gratis!

De levering vindt plaats via brievenbuspost of pakketbezorger (afhankelijk van het formaat van de artikelen). Helaas kunnen wij het tijdstip van aflevering niet garanderen. Normaal gesproken zal uw bestelling, indien voor 12:00 uur besteld, de volgende dag arriveren. Het kan voorkomen dat de levering langer op zich laat wachten in verband met drukte bij de vervoerder. Helaas hebben we hier geen invloed op.


Zodra uw bestelling verstuurd is ontvangt u een email met hierin een track en trace code. Hiermee kunt u precies volgen waar uw bestelling zich bevindt.


Betaalmogelijkheden

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:


  • iDeal
  • Overboeking
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Klarna


Garantie & klachten

Indien u een klacht heeft over één van onze producten raden we u aan een e-mail te sturen naar info@eco-company.nl. Vermeld hierin duidelijk uw bestelnummer en uw klacht met eventueel begeleidende foto’s. Wij hanteren een garantietermijn van 2 jaar. Indien een product van ondermaatse kwaliteit is, of een fabricage fout bevat, zullen wij er alles aan doen samen met u als klant te komen tot een passende oplossing.

Indien het product niet gebruikt is zoals dit bedoelt is, of op welke wijze dan ook onkundig is behandeld, zal de garantie komen te vervallen. Indien u gebruik wilt maken van de vastgestelde garantie verzoeken we u defecten niet zelf te repareren maar hiervoor contact met ons op te nemen volgens de hierboven genoemde methode.


Wij streven ernaar om uw bestelling in goede conditie bij u af te leveren. Ondanks zorgvuldig verpakken kan het voorkomen dat uw bestelling tijdens het vervoer beschadigt raakt. Hiervoor kunt u aanspraak maken op garantie en zullen we u kosteloos een vervangend artikel toesturen.

Retourneren

Al onze artikelen kunnen worden geretourneerd. Hierop geldt een uitzondering voor zeep, body bars, shampoo bars, en conditioner bars. Indien de verpakking geopend is kunnen wij deze artikelen niet retour nemen.


Indien de verpakking in originele staat is heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de retourkosten van de bestelling naar ons toe zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen afhankelijk van de grootte van u bestelling circa € 3,95 – € 7,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@eco-company.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.